czwartek, 19 lutego 2015

Ewa Błaszczyk

Witajcie!
Dzisiaj jest ten dzień, kiedy nareszcie znów złapałem chęć bawienia się w zbieranie autografów.
Bardzo się z tego cieszę, ponieważ mi tego brakowało.
Mam nadzieję, że ten zapał, który zbierałem przez 1,5 roku przyniesie efekty w postaci wypchanej skrzynki.
Dziś przedstawię autograf od Ewy Błaszczyk- aktorki, piosenkarki i założycielki Fundacji "Akogo?".
Jest ona bardzo pozytywną kobietą, która pomaga tysiącom osób poprzez działalność na rzecz dzieci po ciężkich urazach neurologicznych. Idealnie się składa, że dzisiaj wystąpiła w "Świat się kręci". Zaśpiewałą przepięknie.
Autograf zdobyłem pisząc na maila: fundacja@akogo.pl .
Autograf złożony na ulotce, która zawiera podstawowe informacje odnośnie Ewy.
Jest także narysowany kwiatek.












To by było na tyle.
Postaram się odezwać jak najszybciej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz