środa, 3 kwietnia 2013

Jerzy Owsiak

Hejka!
Święta,święta i po świętach.No niestety.
Dzisiaj opiszę moje pierwsze autografy zdobyte mailem.
Są one od polskiego dziennikarza oraz założyciela WOŚP-u Jerzego Owsiaka.
Posiadam od Jerzego 3 autografy, ponieważ przez przypadek wysłałem dwie prośby =D

Kto?: Jerzy Owsiak
Jak zdobyłem?: Wysłałem maila na wosp@wosp.org.pl
Oryginał?: tak
Dedykacja?: tak
Ile czekałem?: Tydzień

                                                                                                  zdjęcie   
                                        
                                          pocztówka

karta wielkanocna(przód)
                                                                               
                                                                              (tył)


                                            Ciao Ciao!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz